Захист прав споживача фінансовою установою |
Відповідно до частини четвертої статті 12 Закону фінансова установа під час надання інформації клієнту зобов'язана дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України „Про захист прав споживачів” споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на: захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування; безпеку продукції; необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця); відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону; звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав; об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів). Під продукцією слід розуміти будь-який виріб (товар), роботу чи послугу, що виготовляються, виконуються чи надаються для задоволення суспільних потреб. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг) визначені статтею 10 Закону України „Про захист прав споживачів”. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України „Про захист прав споживачів” захист прав споживачів здійснюють Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд, інші державні органи (у тому числі й Нацкомфінпослуг у межах своєї компетенції), органи місцевого самоврядування згідно із законодавством, а також суди. У разі порушення фінансовою установою своїх зобов’язань потрібно звертатися до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) за адресою вул. Бориса Грінченка, 3, м. Київ, 01001, понеділок – четвер: 9:00 – 18:00, п’ятниця: 9:00 – 16:45, перерва: 13:00 – 13:45, напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину; тел. (відділ звернення громадян): (044) 235-70-71; електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ; веб-сайт: www.nfp.gov.ua та до громадської приймальної. |
Результати діяльності НТ ВПФ "Соціальний Стандарт" за серпень 2024 року 25/09/2024 Результати діяльності НТ ВПФ "Соціальний Стандарт" за серпень 2024 року |
Покращуємо Кабінет користувача! 24/09/2024 Ми продовжуємо покращувати сервіси для наших вкладників. Тепер здійснювати онлайн платежі за контрактами «ДЛЯ РІДНИХ» стало ще простіше. В особистому кабінеті в закладці [ ... ] |
Результати діяльності НТ "ВПФ "Соціальна перспектива" за серпень 2024 року 20/09/2024 Результати діяльності НТ "ВПФ "Соціальна перспектива" за серпень 2024 року |