АЦПО

Рада ВПФ «Соціальний стандарт» підвела підсумки роботи Фонду у 2014 році Друк
Понеділок, 30 березня 2015 13:23

25 березня 2015 року відбулося чергове засідання Ради Відкритого пенсійного фонду «Соціальний стандарт». На порядок денний засідання Ради винесено питання про підведення підсумків роботи НТ ВПФ «Соціальний стандарт» у 2014 році, розгляд аудиторського висновку за наслідками проведення аудиту річної фінансової звітності та звітності з недержавного пенсійного забезпечення за 2014 рік та питання скликання чергових зборів засновників Фонду.

Про результати діяльності з обслуговування Фонду звітували:

- ТОВ «Адміністратор пенсійного фонду «Центр персоніфікованого обліку» (ТОВ «АЦПО»);

- Компанія з управління активами ПрАТ «КІНТО»;

- Банк-зберігач АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ».

Директор ТОВ «АЦПО» Бурков Ю.Ю. зазначив, що на 31 січня 2014 року кількість учасників Фонду склала 4 425 осіб, кількість вкладників – фізичних осіб - 2 188, кількість вкладників – юридичних осіб - 43. Витрати Фонду склали 4% від чистої вартості активів при законодавчому обмеженні у 7%. Загальна сума надходжень до Фонду з початку діяльності перевищила 26,5 млн. грн., при цьому Фонд з початку діяльності виплатив пенсій на загальну суму 6,9 млн. грн.

Керуючий активами інвестиційних та пенсійних фондів ПрАТ «КІНТО» Птіцин В.Ю. доповів про результати управління активами, проаналізував показники діяльності за 2014 рік, зміни у портфелі Фонду та зазначив, що доходність ВПФ «Соціальний стандарт» за звітний період склала 31,86%. У 2014 році Фонд отримав інвестиційний прибуток у розмірі 6,8 млн. грн. Чиста вартість активів Фонду на 31.12.2014 р. становила 23,6 млн. грн., збільшившись за рік на 5,4 млн. грн., або на 29,5%.

Начальник відділу депозитарної діяльності АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» Онищенко Н.В. доповіла про результати діяльності банку-зберігача з обслуговування ВПФ «Соціальний стандарт».
Згідно з порядком денним було прийнято рішення про скликання чергових зборів засновників Фонду, на яких перед засновниками буде звітувати про свою діяльність Рада Фонду.